Makhluk planet ini....

Tuesday, December 21, 2010

Tonite...

sekali lg...aq ase sedeyh cngt..first time in my life that i feel so down...aq x rety crite masalah aku kat orang laen...jadi kat sini jela aku luahkan...even kalau orang laen bace...aku tak kesah...klau korang paham alhamdulilah...tapi klau x paham...x payah tnye aku balik...sbab aq x nak terangkn kt korang pon...what's the point klau aku trgkn pon...aq tau mungkin korang bley ckp ayt seperti...'saba je la kn...nak wat cmne...'...ayt mcm tu mmg femes untuk org2 yg tgh sedeyh kan...that's it...cukop la...kenape aq sedeyh...arghhhh...aq nk change...plis...plis...plis....sngt2 nk BERUBAH....aq nak tgal an prngai lme aq...sngt2 nk tgal an prngai lme tuh...aq da try...why it doesn't work????
please help me...
arghhhhh...
to sesape jela yg rse n mngaku dye kwn aq...
aq cme nk ckp smthing...
wlopun anda rase anda knal sy...
tp aq rase cukop la...
anda mmg x knal sy...
btw...
TERIMA KASIH...sbb anda rse anda knal sy...mmg anda knal sy..tp sbnrnye...anda x phm sy...bkn phm dr segi prngai sje...tp anda mmg x phm n x tau...siape sy???

No comments: