Makhluk planet ini....

Tuesday, January 10, 2012

penat lak aih !!

Assalamualaikum !!









huh..saat tangan menari-nari atas kboard ni...makne nye aku baru balik dari keje..HAH ! fidah dah keje !....haha ye ye...dah start hari ni keje..keje cashier yang aku cakap semalam tu la..memang syok..dapat partner yg sporting, lawok, friendly, hehe..
bak kate boboiboy terbaekkkk ah !!


penat tu lumrah la kan..tapi oke la tu daripada aku duk je kat umah...hehe..baik aq g keja an an an..


nak handle tmpat cashier tu okey sbenarnya...
tapi bila dah banyak2 kete + moto + lori segala bagai..haha..yg ni aku gelabah ni..huh..
gelabah tau !
tapi naseb baek ade abg apit dgn abg anip...ha mereka inilah yang membantu pada hari pertama..hahaha..naseb baek woo !


umi : minggu depan baru boleh cuti aeee...haha
aku : ouuukey...haha


haha...kalau gini nampoknyer lambat lagi la aku boleh amik lesen...dah daftar dah untuk lesen aritu..tapi tak g klas dye ag..aduh..cmno ney..haha..tunggu jela..


esok rabu kan..ha aku dapat shift pagi sama mcam hari ni..tapi esok kena datang kul 6 pg...mkne nye kena siap awal lah..lpas siap solat then tros pergi..begini lah seterusnya..hee...esok shift pagi dengan abg apit and kak fida..hee..sama nama akak tu dgn aku..


ok lah...happy reading !


doa doa esok lebih baek dari hari ney..AMIN ! INSYALLAH !

No comments: